دانلود تحقیق درمورد اقدامات اولیه ساختمان سازی

دانلود تحقیق درمورد اقدامات اولیه ساختمان سازی

0 1.8k
دانلود تحقیق درمورد اقدامات اولیه ساختمان سازی

با دانلود تحقیق در مورد اقدامات اولیه ساختمان سازی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اقدامات اولیه ساختمان سازی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اقدامات اولیه ساختمان سازی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اقدامات اولیه ساختمان سازی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:11 صفحه

قسمتی از فایل:

پی سازی در ساختمانهای فلزی :

در ساختمانهای فلزی بیشتر از پی منفرد استفاده می شود ودرزمین های سست و ساختمانهای بسیار سنگین از پی های سراسری(پي راديه ژنرال) هم استفاده می کنند .

پي هاي منفرد:

پی های منفرد برای ساختمان هایی که بار آن به طور متمرکز به زمین منتقل می شود ساخته میگردد . مانند ساختمانهای فلزی ویا ساختمانهای بتنی .

لایه های پی های تکی و منفرد به شرح زیر است :

1.     زمین مناسب

2.     بتن مگر

3.     میلگردهای کف پی

4.     بتن اصلی

5.     صفحه ی زیر بتن یا میلگردهای ریشه

پی های تکی معمولا با ابعادی که به وسیله ی مهندس محاسب با توجه به قدرت مجاز تحملی زمین وبار ستون تعیین می گردد ساخته می شود این گونه پی ها را اغلب با بتن مسلح می سازند .

بتنی را مسلح می گویند که داخل آن قطعات فولادی به کار رفته باشد . این قطعات معمولا میلگرد آجدار ویا ساده می باشد .

زمین مناسب: زمینی برای پی سازی مناسب است که قدرت مجاز آن تاب تحمل وزن ساختمان را داشته باشد .در ساختمانهای بزرگ این قدرت مجاز به وسیله ی آزمایشات مکانیک خاک تعیین میگردد و در ساختمانهای کوچک باید با آزمایشات محلی قدرت مجاز خاک را تعیین نمود . در هر حال در هنگام پی سازی باید سطح زیر پی کاملا صاف و تقریبا تراز بوده و عاری از خاشاک و هر گونه عوامل خارجی باشد و باید پی سازی باید پی سازی مستقیما از روی خاک طبیعی شروع شود .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر